EN
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

کنفرانس مسئولیت سازمانی 2020، اقوام: پیوند هدفمند

19 اکتبر 2020 ساعت 2-6 عصر

محل برگزاری: هتل هیلتون آتن

 

با بروز بحران شیوع کرونا در جهان، همه ما دوران جدیدی را تجربه می کنیم. لازمه تطبیق پیدا کردن با شرایط جدید، پیروی از قوانین و پارامترهای جدید است که تمام زندگی روزمره و شغلی ما را در بر می گیرد. اتاق بازرگانی آمریکا و یونان با همکاری کمیته مسئولیت سازمانی خود هجدهمین کنفرانس سالانه مسئولیت سازمانی خود را با عنوان اقوام: پیوند هدفمند برگزار می نماید.

این کنفرانس به اقوام بصورت یک واقعیت جدید تجاری و نوع جدیدی از تفکر اجماعی نگاه می کند که بازتاب دهنده تغییر جوامع فاقد مدیریت در دوران ثبات است. از آنجایی که تجارت امروزین می بایست بر مبنای هدف قرار گیرد، پس از کسانی که بدنبال تغییر هدفمند است استقبال می کند. همه گیری کنونی، نتایج تجاری و شرایط اجتماعی منبعث از آن، هدف مشترک جدیدی را برای افراد و مشاغل ایجاد کرده است.

هجدهمین کنفرانس اتاق آمریکا و یونان به اقوام بعنوان استاندارد جدید تجارت نگاه می کند و بر افرادی که بدنبال تغییرات پایدار هستند تاکید می نماید. کنفرانس به ذهنیت قومیتی در اتخاذ استراتژی تجاری از طریق اتکا به ارزش های جمعی اشاره دارد. مباحث پنل ها به اقوام اشاره دارد که به دلایل مختلف پیوند خود را مستحکم کرده اند از جمله: همدلی، شمول، همبستگی، سازگاری و پشتکار